Zaawansowane

Dodatkowa rzecz, która może pomóc w korzystaniu z naszego produktu.

Parametry niestandardowe

Jeśli chcesz zidentyfikować swoich gości za pomocą niestandardowych parametrów, oto jak możesz to zrobić.

Ta funkcja może być przydatna, gdy masz witrynę internetową z systemem członkostwa, w którym użytkownicy mogą logować się do Twojej witryny. Jeśli są zalogowani, możesz określić ich identyfikator (np. E-mail, identyfikator_użytkownika, imię i nazwisko… itd.) Za pomocą naszego kodu śledzenia.

Czemu? Jest to bardzo pomocne, gdy próbujesz zrozumieć, co robią Twoi użytkownicy i jakie problemy napotkali w Twojej witrynie.

Możesz to zrobić po prostu dodając data-custom-parameters='{JSON_PARAMETERS_HERE}' jak w poniższym przykładzie:

<script async src="https://moresa.pl/pixel/12345678910111213" data-custom-parameters='{"name": "John Doe", "email": "john@example.com"}'></script>

Jeśli ten dodatkowy parametr jest podany, to na stronie Odwiedzających pojawi się ikona w pobliżu odwiedzającego, która informuje, że ten konkretny użytkownik został zidentyfikowany za pomocą niestandardowych parametrów.

Cele

Cel to coś, co chcesz śledzić, a czego nie śledzą już istniejące analizy - wszystko, od kliknięcia przycisku, pobrań, określonego wyświetlenia strony, np. Strony z podziękowaniem po dokonaniu zakupu ... itd.

Odsłony strony

Cel odsłon jest najłatwiejszy do ustawienia, a konwersja celu nastąpi po wejściu przez odwiedzającego na określoną stronę.

Dobrym przykładem może być strona z podziękowaniem po konwersji (biuletyn, zakup, przesłanie formularza itp.), Na której użytkownik wyląduje później.

Niestandardowe

Cele niestandardowe będą wymagać dodatkowego kodu zaimplementowanego w śledzonej witrynie internetowej, który jest określany podczas tworzenia nowego celu z pulpitu nawigacyjnego.

Cel niestandardowy jest używany głównie wtedy, gdy chcesz śledzić określone zdarzenie, które ma miejsce w Twojej witrynie, a którego nie można śledzić metodą odsłony.

Oto kilka przykładów, w których sprawdzą się niestandardowe cele:

  • Śledzenie kliknięć w linki zewnętrzne
  • Śledzenie bardziej zaawansowanych zgłoszeń formularzy
  • Śledzenie kliknięć w określonych częściach stron

Oto jak wyglądałby fragment kodu JavaScript do śledzenia celów:

analytics.goal('my-goal');

Kiedy ten kod uruchomi się na Twojej stronie, konwersja celu zostanie uruchomiona również po naszej stronie.